BE463572A - - Google Patents

Info

Publication number
BE463572A
BE463572A BE463572DA BE463572A BE 463572 A BE463572 A BE 463572A BE 463572D A BE463572D A BE 463572DA BE 463572 A BE463572 A BE 463572A
Authority
BE
Belgium
Prior art keywords
garment
belt
pipe
waist
opening
Prior art date
Application number
Other languages
French (fr)
Publication of BE463572A publication Critical patent/BE463572A/fr

Links

Classifications

    • AHUMAN NECESSITIES
    • A41WEARING APPAREL
    • A41FGARMENT FASTENINGS; SUSPENDERS
    • A41F9/00Belts, girdles, or waistbands for trousers or skirts
    • AHUMAN NECESSITIES
    • A41WEARING APPAREL
    • A41FGARMENT FASTENINGS; SUSPENDERS
    • A41F9/00Belts, girdles, or waistbands for trousers or skirts
    • A41F9/02Expansible or adjustable belts or girdles ; Adjustable fasteners comprising a track and a slide member

Landscapes

  • Engineering & Computer Science (AREA)
  • Textile Engineering (AREA)
  • Details Of Garments (AREA)

Description

       

   <Desc/Clms Page number 1> 
 



  " Perfectionnements dans les moyens de soutenir les pantalons d'homme et autres vêtements similaires". 

 <Desc/Clms Page number 2> 

 



   CETTE   INVENTION   se rapporte à des perfectionnements dans les moyens de soutenir les pantalons d'homme, culottes et autres vêtements similaires autour de la taille de la personne qui les porte, lesdits moyens de soutien étant du type incorporé dans les vêtements mêmes. 



     L'OBJET   de la présente invention est d'offrir des moyens perfectionnés de la sorte indiquée qui sont de nature simple. 



     D'APRÈS   UN ASPECT DE   L'INVENTION;   des moyens pour soutenir un pantalon d'homme, une culotte, ou autre vêtement similaire autour de la taille de la personne qui les porte, sont incorporés dans le vêtement même et comprennent un passage sous forme de tuyau ou tube formé autour de, coincidant avec ou correspondant avec la ceinture dans le but de renfermer un ceinturon ou bande de longueur réglable, fait entièrement ou partiellement de matière élastique et adapté à être fermé par ses extrémités au devant ou a la partie divisée de la part du vêtement qui s'accomode à la taille,

   ledit passage sous forme de tuyau ou de tube étant formé avec une brèche ou ouverture s' ouvrant vers l'intérieur ou l'extérieur du vêtement dans le but de donner accès aux moyens de régler la longueur du ceinturon quand celui-ci est dans sa position. 



   D'APRÈS UN AUTRE ASPECT DE   L'INVENTION,   les moyens perfectionnés pour soutenir les vêtements de l'espèce ci-dessus mentionnée, comprennent une bande ou ceinturon de longueur réglable, fait entièrement ou partiellement de matière elastique et fermé ou adapté à être fermé à ses extrémités au devant ou à chaque côté de la partie bifurquée (brayette) de la part du vêtement qui   s'accomode   à la taille. 



   De préférence la brêche ou ouverture mentionnée dans le premier-nommé aspect de l'invention s'ouvre vers le dedans du vêtement et est fermée par des plissements espacés verticaux dans   l' étoffe   qui constitue le passage sous forme de tuyau ou de tube, 

 <Desc/Clms Page number 3> 

   les''plis   en dessous duquel sont fendus pour laisser passer le ceinturon ou bande lequel, étant dans sa position, est ainsi exposé entre les plissements et est ainsi arrangé en rélation au vêtement que les moyens de réglage se trouvent accessibles entre lesdits plissements dans la   brêche   ou ouverture ainsi formée. 



   UN   EXEMPLE   DE L'APPLICATION DE LA PRESENTE INVENTION aux vêtements de l'espèce ci-dessus nommée est décrit par la suite eu égard aux dessins ci-joints, là où... 



   La Fig. 1 montre en manière de diagramme la partie supérieure ouverte d'un pantalon d'homme avec les moyens de soutien ci-après décrits. 



   La   Fig. 2   est une vue amplifiée de   l'ar rière-partie   du centre du tuyau etc. tel qu'elle serait observée du dedans de la ceinture, et montre les bouts du ceinturon ou bande élastique qui est établi dans ledit tuyau. 



   La Fig. 3 est une vue de diagramme en coupe des caractéristiques montrées dans la   Fig.2.   



   La Fig. 4 est un plan en coupe de la ceinture en tuyau, le ceinturon ou bande réglable et autres parties. 



   La Fig. 5 est une vue interrompue du devant ou brayette d'un pantalon d'homme, indiquant où les extrémités de devant du ci-dessus mentionné ceinturon ou bande sont cousues ou attachées. 



   La Fig. 6 est une vue de diagramme de la partie arrière de la ceinture en tuyau et montre les moyens pour régler le ceinturon ou   bande.   



   Nous référant aux dessins, un tuyau en étoffe ou passage tubulaire a est formé autour de ou coincidant avec ou comprenant la ceinture du pantalon. Ce tuyau a est fermé par devant de tous les deux côtés eu égard aux parties supérieures de   la'brayette   à boutons, tel qu'elle est connue comme montré par les Figs. 1, Fig.4 et Fig. 5.

   Le passage a est montré dans le dessin comme fabriqué de l'étoffe du pantalon a1, une bande intérieure d'étoffe de doublure a2 et une bande extérieure d'étoffe de 

 <Desc/Clms Page number 4> 

   doublure   a3comme montrée dans la   Fig.3.   L'étoffe a3 est munie d'une bande supplémentaire d'étoffe a4 coussue   separément   là-dessus par ou près de son bord inférieur, et ladite étoffe a4 est de telle sorte à donner une apparence apprêtée et/ou pareille à la ceinture du vêtement. Les trois morceaux   d'étoffe   a2, a3 et a4 sont coussus ensemble et à l'étoffe a1 du pantalon à des distances convenables par leurs bords supérieurs et inférieurs pour constituer le tuyau.

   Ledit tuyau est muni d'une brêche ou ouverture donnant des moyens d'accès pour le réglage du ceinturon comme il est décrit ci-après, de l'intérieur à mi-chemin ou vers le centre de l'arrière qui reste avantageusement comme ouverture ou   brêche   sur une petite étendue, ou bien une envelope mobile ou pont de fermeture, susceptible de s'ouvrir ou de se fermer, peut être pourvu, mais la petite ouverture ou brèche déjà décrite constitue l'arrangement préféré et celui-ci est illustré par les Figs. 1, 2 et 3. 



   Comme il est très clairement indiqué par les Figs. 2 et 3, l'étoffe a4 et sa bande de doublure a3 sont pliées de manière à produire des   poches a5   avec un arrière-mur muni de plissements a6 qui sont les limites verticales de l'ouverture d'accès a7. 



  Ainsi l'ouverture a7 peut être considerée comme produite par le plissement'double' de l'avant-mur du tuyau ou passage tubulaire. 



   Les 'Plissements' a6 sont susceptibles de s'ouvrir pour donner un peu plus de lieu d'accès aux moyens de réglage en supprimant quelques ponts au fond de chaque pli de 'plissement' comme il est présenté par la   Fig.2.   



   Les plies inférieurs des plissements a6 formant les poches a5 à l'arrière des 'plissements'(soit l'étoffe a4 et sa doublure a3) sont fendus ou coupés verticalement d'une étendue suffisante à deux endroits a8. 



   Comme déjà expliqué le tuyau est établi en cousant les morceaux d'étoffe a2 ,a3 et a4 le long de ou près des parties supérieure et inférieure, et des rangées de ponts a9 et a10 sont montrées, les ponts servant   unir   les différents éléments      

 <Desc/Clms Page number 5> 

 d'étoffe et de doublure, produisant   ainsi  le   tuyau complet a associé avec la partie intérieure de la ceinture du pantalon. 



   Par dedans du tuyau est établi un ceinturon ou bande de tissu élastique b, dont les bouts sont renforcés par ou bordés d'étoffé de la manière connue. Les avant-bouts dudit tissu ou bande sont cousus ou fixés en permanence à l'endroit, b1 aux extrémités de devant ou extrémités fermées du tuyau déjà mentionné a, c'est-à-dire, à la partie supérieure de chaque moitié de la'brayette.' 
Ledit ceinturon ou bande est formé de deux morceaux de tissu élastique fixées ensemble de manière à être réglables eu égard à leur longueur combinée, et qui passent librement en arrière de tous les deux côtés en dedans de chaque partie du tuyau a vers la partie centrale de l'arrière de la ceinture, où il est pourvu la ci-dessus mentionnée brêche ou ouverture a7. 



   Cette brêche ou ouverture donne l'accès aux arrière-   extrémités   enchevauchées et   réglablement   raccordées du tissu élastique ou de l'étoffe de renforcement qui y est appliqué. 



  C'est à cette ouverture à l'arrière du tuyau dans la ceinture que se fait le réglage de la longueur combinée des deux parties du ceinturon ou bande. 



   Le réglage du ceinturon ou bande est pourvu par des moyens simples comprenant des boutons c et   boutonnières cl sur   et dans les bouts enchevauchés et raccordés de cela comme illustré par les dessins, soit un arrangement simple et convenable de réduire ou d'étendre la longueur effective le cas échéant des deux morceaux de tissu élastique qui constituent le ceinturon ou bande et dont les autres extrémités comme il est déjà décrit sont cousues ou fixées en permanence vers le haut de chaque moitié de la 'brayette' ou/partie divisée du vêtement. 



   En réalisant le réglage ou ajustement du tissu élastique ou bandes rébondissantes à l'ouverture dans le tuyau à l'arrière de la ceinture, lesdites bandes sont réglées quelque peu en moins de la mesure de la taille, soit par exemple, une pouce ou plus. 

 <Desc/Clms Page number 6> 

 



  - Quand le pantalon est   mi s,   et que le bouton supérieur ou attache du haut de la brayette retient, alors la ceinture colle à la taille par suite de l'élasticité attelée ou rebondissement de ladite enveloppe et le tissu élastique ajusté. 



   La disposition décrite est très nette et très simple, et aucune partie matérielle n'est montrée ou exposée quand le vêtement est porté. 



   Il est préférable d'employer un tissu élastique ou autre combinaison de bande rebondissante qui entoure à peu près la taille. Ceci permet que l'extension et la pression soient ' distribuées autout de la taille et reduit les   plis quant   le vêtement est porté. Comme il sera facilement apprecié, puisque le ceinturon ou bande est retenu seulement par le devant, l' arrière-partie d'un vêtement fabriqué conformément à la présente invention est capable de céder ou de fléchir quand la personne se courbe en avant comme pour s'asseoir, de manière qu'il n' ' existe pas de force genante dans la région de l'abdomen. 



   En cas de besoin/seulement une partie ou section du ceinturon ou bande peut être faite d'étoffe élastique. 



   En appliquant l'invention aux jupes de   femme.s,   lesquelles doivent se comprendre dans l'expression "ou autre vêtement similaire" exployée dans ces descriptions, et qui ont usuellement une partie divisée formée à leur côté, les bouts du ceinturon élastique ou bande peuvent être fixés à la jupe au devant, une extremité, soit, celle du côté divisé de la jupe étant fixé de manière détachable comme par exemple par un bouton et boutonnière.



   <Desc / Clms Page number 1>
 



  "Improvements in the means of supporting men's pants and other similar garments".

 <Desc / Clms Page number 2>

 



   THIS INVENTION relates to improvements in the means of supporting men's pants, breeches and the like around the waist of the wearer, said supporting means being of the type incorporated in the clothing itself.



     THE OBJECT of the present invention is to provide improved means of the kind indicated which are simple in nature.



     FROM AN ASPECT OF THE INVENTION; means for supporting men's pants, breeches, or the like around the waist of the wearer are incorporated into the garment itself and include a passage in the form of a pipe or tube formed around, coinciding with or corresponding with the belt in order to enclose a belt or band of adjustable length, made entirely or partially of elastic material and adapted to be closed by its ends at the front or at the divided part of the part of the garment which fits to size,

   said passage in the form of a pipe or tube being formed with a breach or opening opening towards the inside or the outside of the garment in order to provide access to the means of adjusting the length of the belt when the latter is in its position.



   ACCORDING TO ANOTHER ASPECT OF THE INVENTION, the improved means for supporting garments of the above-mentioned species comprise a band or belt of adjustable length, made entirely or partially of elastic material and closed or adapted to be closed at its ends at the front or on each side of the bifurcated part (brayette) on the part of the garment which fits at the waist.



   Preferably the breach or opening mentioned in the first-named aspect of the invention opens towards the inside of the garment and is closed by vertical spaced pleats in the fabric which constitutes the passage in the form of a pipe or tube,

 <Desc / Clms Page number 3>

   les''fold below which are split to let pass the belt or band which, being in its position, is thus exposed between the pleats and is thus arranged in relation to the garment that the adjustment means are accessible between said pleats in the breach or opening thus formed.



   AN EXAMPLE OF THE APPLICATION OF THE PRESENT INVENTION to garments of the above-named species is hereinafter described with regard to the accompanying drawings, where ...



   Fig. 1 shows diagrammatically the open upper part of men's trousers with the support means described below.



   Fig. 2 is a magnified view of the rear part of the center of the pipe etc. as it would be observed from the inside of the belt, and shows the ends of the belt or elastic band which is established in said pipe.



   Fig. 3 is a cross-sectional diagram view of the features shown in Fig.2.



   Fig. 4 is a sectional plan of the pipe belt, the adjustable belt or band and other parts.



   Fig. 5 is an interrupted view of the front or brayette of a men's trouser, showing where the front ends of the above mentioned belt or band are sewn or tied.



   Fig. 6 is a diagrammatic view of the rear part of the hose belt and shows the means for adjusting the belt or band.



   Referring to the drawings, a fabric pipe or tubular passage a is formed around or coinciding with or including the waistband of the pants. This pipe a is closed from the front on both sides with respect to the upper parts of the button bar, as known as shown in Figs. 1, Fig. 4 and Fig. 5.

   Passage a is shown in the drawing as made from the pant fabric a1, an inner strip of lining fabric a2 and an outer strip of lining fabric.

 <Desc / Clms Page number 4>

   liner a3 as shown in Fig. 3. The a3 fabric is provided with an additional strip of a4 fabric separately padded thereon by or near its lower edge, and said a4 fabric is such as to give a dressed and / or like appearance to the waistband of the garment . The three pieces of fabric a2, a3 and a4 are padded together and to the trouser fabric a1 at suitable distances by their upper and lower edges to constitute the pipe.

   Said pipe is provided with a hole or opening giving access means for the adjustment of the belt as described below, from the inside halfway or towards the center of the rear which advantageously remains as an opening or small area gap, or a movable envelope or closing bridge, capable of opening or closing, may be provided, but the small opening or gap already described is the preferred arrangement and this is illustrated by Figs. 1, 2 and 3.



   As is very clearly indicated by Figs. 2 and 3, the fabric a4 and its lining strip a3 are folded so as to produce pockets a5 with a back wall provided with folds a6 which are the vertical limits of the access opening a7.



  Thus the opening a7 can be considered as produced by the 'double' folding of the front wall of the pipe or tubular passage.



   The 'Pleats' a6 are likely to open to give a little more place of access to the adjustment means by removing a few bridges at the bottom of each 'pleat' ply as shown in Fig.2.



   The lower pleats of the pleats a6 forming the pockets a5 at the rear of the 'pleats' (either the fabric a4 and its lining a3) are split or cut vertically to a sufficient extent in two places a8.



   As already explained the pipe is established by sewing the pieces of fabric a2, a3 and a4 along or near the upper and lower parts, and rows of bridges a9 and a10 are shown, the bridges serving to unite the different elements

 <Desc / Clms Page number 5>

 of fabric and lining, thus producing the full pipe associated with the inner part of the waistband of the pants.



   Inside the pipe is established a belt or band of elastic fabric b, the ends of which are reinforced by or lined with fabric in the known manner. The leading ends of said fabric or strip are sewn or permanently attached right side up, b1 to the front ends or closed ends of the pipe already mentioned a, that is to say, to the upper part of each half of the 'brayette.'
Said belt or band is formed of two pieces of elastic fabric fastened together so as to be adjustable with regard to their combined length, and which pass freely backwards on both sides within each part of the pipe a towards the central part of the tube. the back of the belt, where the above-mentioned gap or opening a7 is provided.



   This gap or opening provides access to the interlocking and adjustable trailing ends of the elastic fabric or reinforcing fabric applied thereto.



  It is at this opening at the rear of the pipe in the belt that the combined length of the two parts of the belt or band is adjusted.



   The adjustment of the belt or band is provided by simple means comprising buttons c and buttonholes cl on and in the overlapped ends and connected therewith as illustrated by the drawings, being a simple and convenient arrangement of reducing or extending the effective length where appropriate, the two pieces of elastic fabric which constitute the belt or band and the other ends of which as already described are sewn or permanently fixed to the top of each half of the 'brayette' or / divided part of the garment.



   By making the adjustment or adjustment of the elastic fabric or bouncing bands at the opening in the pipe at the back of the waistband, said bands are adjusted somewhat less than the waist measurement, ie for example an inch or more .

 <Desc / Clms Page number 6>

 



  - When the pants are fitted, and the upper button or fastener on the top of the brayette retains, then the belt sticks to the waist due to the elasticity harnessed or rebounding of said envelope and the elastic fabric adjusted.



   The arrangement described is very clean and very simple, and no physical part is shown or exposed when the garment is worn.



   It is best to use an elastic fabric or other combination of bouncy band that roughly surrounds the waist. This allows extension and pressure to be distributed around the waist and reduces wrinkling as the garment is worn. As will be readily appreciated, since the waist belt or band is retained only from the front, the rear part of a garment made in accordance with the present invention is able to yield or flex when the person bends forward as for s. 'sit down, so that there is no interfering force in the abdomen area.



   If necessary / only a part or section of the belt or band can be made of elastic material.



   By applying the invention to women's skirts, which should be understood in the expression "or other similar garment" explored in these descriptions, and which usually have a divided part formed at their side, the ends of the elastic waistband or band can be attached to the skirt at the front, one end, ie, that of the divided side of the skirt being attached in a detachable manner such as for example by a button and buttonhole.


    

Claims (1)

1. DES MOYENS pour soutenir un pantalon d'homme, culotte ou autre vêtement similaire autour de la taille de la personne qui le porte, incorporés dans le vêtement même, comprenant un tuyau ou passage tubulaire formé autour de, et coincidant ou correspond- ant avec la ceinture, dans le but de renfermer un ceinturon ou bande, de longueur réglable, fait entièrement ou'partiellement d'étoffe élastique et adapté à être fixé par ses bouts au devant ou partie divisée de la part du vêtement qui s'accomode à la taille, ledit tuyau ou passage tubulaire étant formé avec une brêche ou ouverture s'ouvrant vers le dedans ou vers le dehors du vêtement dans le but de pourvoir accès aux moyens de régler la longueur du ceinturon ou banle quand celui ou celle-ci est dans sa position. 1. MEANS for supporting men's pants, breeches or the like around the waist of the wearer, incorporated in the garment itself, comprising a pipe or tubular passage formed around, and coinciding or corresponding with the belt, for the purpose of enclosing a belt or band, of adjustable length, made entirely or partly of elastic material and adapted to be fixed by its ends to the front or part divided from the part of the garment which accommodates waist, said pipe or tubular passage being formed with a gap or opening opening inwardly or outwardly of the garment for the purpose of providing access to the means of adjusting the length of the belt or banle when it is in its position. 2. DES MOYENS pour soutenir un pantalon d'homme, culotte ou autre vêtement similaire autour de la taille de la personne qui le porte comprenant un ceinturon ou'bande de longueur réglable, fait entièrement ou partiellement d'étoffe élastique et fixé ou adapté à être fixé à ses bouts au devant ou à chaque partie de la part divisée de la ceinture du vêtement. 2. MEANS for supporting men's trousers, breeches or other similar garment around the waist of the wearer comprising a belt or band of adjustable length, made entirely or partially of elastic material and fixed or adapted to be attached to its ends at the front or to each part of the divided part of the waistband of the garment. 3. DES MOYENS pour soutenir un pantalon d'homme, culotte ou autre vêtement similaire au tour de la taille de la personne qui le porte conformément à la revendication 1, où la brèche ou ouverture dans le tuyau ou passage tubulaire s'ouvre vers le dedans du vêtement et est formée par des plissements espacés verticaux dans l'étoffe constituant ledit passage, les plis du bas desdits plissements étant fendus pour le passage du ceinturon ou bande qui, dans sa position, reste ainsi exposé entre les plissements et est arrangé de telle manière en rélation au vêtement que les moyens de réglage reposent accessiblement entre lesdits plissements dans la brêche ou ouverture ainsi formée. 3. MEANS for supporting men's pants, breeches or other similar garment around the waistline of the wearer in accordance with claim 1, wherein the breach or opening in the pipe or tubular passage opens towards the waist. inside the garment and is formed by vertically spaced pleats in the fabric constituting said passage, the bottom pleats of said pleats being slit for the passage of the belt or band which, in its position, thus remains exposed between the pleats and is arranged in such a manner in relation to the garment that the adjustment means rest accessibly between said pleats in the gap or opening thus formed. 4. DES MOYENS suivant les revendications 1 ou 3, où des moyens sont pourvus pour fermer le brêche ou ouverture dans @ <Desc/Clms Page number 8> dans le tuyau ou passage tubulaire. 4. MEANS according to claims 1 or 3, wherein means are provided to close the gap or opening in @ <Desc / Clms Page number 8> in the pipe or tubular passage. 5. DES MOYENS suivant les revendications 1, 3 ou 4, où le tuyau ou passage tubulaire est constitué par et pourvu entre deux morceaux d'étoffe de doublure, au morceau extérieur duquel est cousu separément un autre morceau d'étoffe de telle espèce à donner une apparence "apprêtée" à la ceinture du vêtement. 5. MEANS according to claims 1, 3 or 4, wherein the pipe or tubular passage is formed by and provided between two pieces of lining fabric, to the outer piece of which is separately sewn another piece of fabric of such kind to give a "dressed" appearance to the waistband of the garment. 6. DES MOYENS pour soutenir un pantalon d'homme, culotte ou autre vêtement similaire autour de la taille de la personne qui la porte substantiellement comme décrits dans ce cahier et illustrés par les dessins ci-annexes. 6. MEANS for supporting men's pants, breeches or other similar garment around the waist of the wearer substantially as described in this book and illustrated by the attached drawings.
BE463572D BE463572A (en)

Publications (1)

Publication Number Publication Date
BE463572A true BE463572A (en)

Family

ID=115631

Family Applications (1)

Application Number Title Priority Date Filing Date
BE463572D BE463572A (en)

Country Status (1)

Country Link
BE (1) BE463572A (en)

Similar Documents

Publication Publication Date Title
EP3389424B1 (en) Convertible garment
FR2919475A1 (en) WOMEN&#39;S TRANSFORMABLE TROUSERS
BE463572A (en)
FR2828070A1 (en) Scarf, comprising hollow tube with central opening that can be worn as sleeves or in a variety of other ways
FR3113565A1 (en) Reversible textile article forming alternately a garment top or a bag
FR2904196A1 (en) Garment for e.g. trouser, has inner part folded and integrated to base of pocket, which forms gusset when band is not drawn, and inner part unfolded partially or totally so as to confer length more than belt when band is drawn
FR2557434A1 (en) Sleeved garment, in particular sports garment
FR2932652A1 (en) Lightweight garment e.g. polo shirt, for bust, has torso panel defined by torso pieces interconnected together by fixation seam that supports secured pocket equipped with closing devices integrated at mounting seam
BE1023917B1 (en) Improved closure shirt
EP0832571A1 (en) Suit with support
EP1623639A1 (en) Garment with side pockets and a self adjusting waistband
FR2807625A1 (en) Adaptable feminine garment comprises tubular body with two scarf like rectangular fabrics at top end added through junction formed by scarf end panels and tubular part upper periphery
US575496A (en) Trousers
CH318787A (en) Clothing item for the trunk
CH151285A (en) Perfected shirt.
US915594A (en) Union or combination suit.
FR2574271A1 (en) Garment with hidden pocket
CH356736A (en) Elastically Stretch Belt Pants
FR2565793A1 (en) Garment having at least one piece rolled up on itself
BE1001217A7 (en) Garment comprising combination of shirt and waistcoat - for increased style or comfort at reduced cost or delay
CH263951A (en) Garment with sleeves.
FR2847127A1 (en) Garment manufacturing procedure, involves cutting main piece of garment such that upper back and front parts of garment are continuous, and joining detachments by seams, hems of sleeves and garment body, and stitch
CH173046A (en) Shirt.
BE503995A (en)
FR2873543A1 (en) Trousers for sporting activities, especially climbing, has lightweight non-stretch material for pelvis and upper legs and abrasion-resistant stretch fabric over knees