Legal status (The legal status is an assumption and is not a legal conclusion. Google has not performed a legal analysis and makes no representation as to the accuracy of the status listed.)
Priority date (The priority date is an assumption and is not a legal conclusion. Google has not performed a legal analysis and makes no representation as to the accuracy of the date listed.)
Filing date
Publication date
Application filedfiledCritical
Priority to JP8666190UpriorityCriticalpatent/JPH077877Y2/ja
Publication of JPH0444843UpublicationCriticalpatent/JPH0444843U/ja
Application grantedgrantedCritical
Publication of JPH077877Y2publicationCriticalpatent/JPH077877Y2/ja
Perfeccionamientos en una instalacion para el revestimiento continuo de un substrato solido calentado a elevada temperatura con una capa de materia solida.
Dispositivo per la regolazione e rispettivamente la limitazione di almeno un valore di temperatura o rispettivamente di un campo di temperature di corpi riscaldanti radianti e rispettivamente di contatto.
Procedimento per la realizzazione di coperte o simili, a strati di caratteristiche termiche e/o merceologiche differenti, e prodotto ottenuto con il medesimo procedimento.