ITMI20030519U1 - DEVICE TO CHANGE THE SPEED OF TOOLS - Google Patents

DEVICE TO CHANGE THE SPEED OF TOOLS Download PDF

Info

Publication number
ITMI20030519U1
ITMI20030519U1 ITMI20030519U ITMI20030519U1 IT MI20030519 U1 ITMI20030519 U1 IT MI20030519U1 IT MI20030519 U ITMI20030519 U IT MI20030519U IT MI20030519 U1 ITMI20030519 U1 IT MI20030519U1
Authority
IT
Italy
Prior art keywords
disc
toothing
engaged
toothed wheels
satellite
Prior art date
Application number
Other languages
Italian (it)
Inventor
Ting-Kuang Chen
Original Assignee
Mobiletron Electronics Co Ltd
Priority date (The priority date is an assumption and is not a legal conclusion. Google has not performed a legal analysis and makes no representation as to the accuracy of the date listed.)
Filing date
Publication date
Priority claimed from US10/325,926 external-priority patent/US6655470B1/en
Application filed by Mobiletron Electronics Co Ltd filed Critical Mobiletron Electronics Co Ltd
Publication of ITMI20030519U1 publication Critical patent/ITMI20030519U1/en

Links

Landscapes

  • Retarders (AREA)
  • Arc Welding In General (AREA)
  • Turning (AREA)
  • Bending Of Plates, Rods, And Pipes (AREA)

Description

Il presente modello di utilità si riferisce ad un dispositivo per variare la velocità di un utensile a tre velocità comprendente due gruppi di ruote dentate e una ruota mobile che è controllata per impegnarsi con uno, due o entrambi i gruppi di ruote dentate in modo da ottenere tre differenti velo- The present utility model relates to a device for varying the speed of a three-speed tool comprising two sets of sprockets and a movable wheel which is controlled to engage with one, two or both sets of sprockets so as to obtain three different speed

cita. quotes.

Utensili elettrici convenzionali, in particolare gli utensili che hanno un albero rotante di uscita come i trapani elettrici, sono dotati di un dispositivo di riduzione della velocità per fornire differenti velocità e coppie. Generalmente il dispositivo di riduzione della velocità utilizza un gruppo di ruote dentate ed un albero di uscita è impegnato con una data ruota dentata come la ruota centrale, la ruota a dentatura interna, o le ruote dentate satellite cosicché possano essere ottenute differenti velocità. Tuttavia, per lo spazio limitato dell'alloggiamento di tali utensili, soltanto due velocità possono essere ottenute con i dispositivi noti, e le velocità e le coppie ottenute non sono soddisfacenti per 1'utilizzatore. Conventional power tools, especially tools that have a rotating output shaft such as power drills, are equipped with a speed reduction device to provide different speeds and torques. Generally the speed reduction device uses a set of sprockets and an output shaft is engaged with a given sprocket such as the center wheel, the internal sprocket, or the satellite sprockets so that different speeds can be obtained. However, due to the limited space of the housing of such tools, only two speeds can be obtained with the known devices, and the speeds and torques obtained are not satisfactory for the user.

Il presente modello di utilità ha lo scopo di fornire un dispositivo per variare la velocità di utensili in modo da generare tre differenti velocità azionando una ruota mobile in impegno mobile fra due gruppi di ruote dentate. The present utility model has the purpose of providing a device for varying the speed of tools so as to generate three different speeds by driving a movable wheel in movable engagement between two sets of toothed wheels.

Secondo un aspetto del presente modello di utilità, si fornisce un dispositivo per variare la velocità che comprende una base in cui un primo gruppo di ruote dentate ed un secondo gruppo di ruote dentate sono rispettivamente alloggiati. Anche un dispositivo di uscita ed un dispositivo di ingresso sono alloggiati in detta base. Una ruota mobile è alloggiata nella base ed è provvista di aggetti che si impegnano in modo mobile con sporgenze nella base e con un elemento ad anello del dispositivo di uscita. Le ruote dentate dei due gruppi di ruote dentate sono rispettivamente impegnate con la ruota del dispositivo di ingresso. La ruota mobile si impegna fra i due gruppi di ruote dentate. Un bottone a pressione controlla la ruota mobile in modo da impegnare le ruote desiderate per generare due differenti velocità. According to one aspect of the present utility model, a speed varying device is provided which comprises a base in which a first set of toothed wheels and a second set of toothed wheels are respectively housed. An output device and an input device are also housed in said base. A movable wheel is housed in the base and is provided with lugs which engage in a movable manner with protrusions in the base and with a ring element of the output device. The toothed wheels of the two sets of toothed wheels are respectively engaged with the wheel of the input device. The movable wheel engages between the two sets of toothed wheels. A press button controls the movable wheel to engage the desired wheels to generate two different speeds.

Una terza velocità può essere generata quando la ruota mobile è spostata in una posizione in cui tale ruota non è impegnata con i due gruppi di ruote dentate. A third speed can be generated when the movable wheel is moved to a position where that wheel is not engaged with the two sets of sprockets.

Il presente modello di utilità sarà meglio descritto con riferimento alle allegate figure in cui Fig.l è una vista esplosa del presente dispositivo; la The present utility model will be better described with reference to the attached figures in which Fig. 1 is an exploded view of the present device; there

Fig.2 è una vista in sezione di un'estremità del presente dispositivo che mostra la base ed il dispositivo in essa alloggiato; la Fig.2 is a sectional view of an end of the present device showing the base and the device housed therein; there

Fig.3A mostra il bottone a pressione in una delle sue tre posizioni; la Fig.3A shows the snap button in one of its three positions; there

Fig. 3B è una vista in sezione laterale del bottone a pressione nella sua sede; la Fig. 3B is a side sectional view of the snap button in its seat; there

Fig.4 mostra la ruota mobile in una prima posizione; la Fig.4 shows the mobile wheel in a first position; there

Fig.5 mostra la ruota mobile in una seconda posizione; e la Fig.5 shows the mobile wheel in a second position; and the

Fig.6 mostra la ruota mobile in una terza posizione . Fig.6 shows the mobile wheel in a third position.

Con riferimento alle Figg.l e 4, il dispositivo per variare la velocità del presente modello di utilità comprende una base 1 che consiste in un alloggiamento tubolare in cui è ricavata, ad una sua estremità, una camera di ricezione 11 dotata di una pluralità di prime sporgenze 14 che si estendono dal bordo interno come mostrato in Fig.2. Una pluralità di recessi 13 sono ricavati sul bordo interno della camera di ricezione 11 e comunicano con l'estremità aperta della base 1. With reference to Figs. 1 and 4, the device for varying the speed of the present utility model comprises a base 1 which consists of a tubular housing in which, at one of its ends, a receiving chamber 11 equipped with a plurality of first projections 14 extending from the inner edge as shown in Fig.2. A plurality of recesses 13 are formed on the inner edge of the receiving chamber 11 and communicate with the open end of the base 1.

Un primo gruppo di ruote dentate comprende un primo disco 6 avente una pluralità di prime ruote dentate satellite 62 montate in modo ruotabile su tre aste 63 che si estendono da una prima faccia del primo disco 6. Un albero di uscita 61 si estende da una seconda faccia di detto primo disco 6. A first set of sprockets comprises a first disc 6 having a plurality of first satellite sprockets 62 rotatably mounted on three rods 63 extending from a first face of the first disc 6. An output shaft 61 extends from a second face of said first disc 6.

Un secondo gruppo di ruote dentate comprende un secondo disco 5 avente una prima dentatura esterna 51 e una pluralità di seconde ruote dentate satellite 52 montate in modo ruotabile su tre aste 53 che si estendono da una porzione convessa 54 della prima faccia del secondo disco 5. Una prima dentatura interna 55 è ricavata su una seconda faccia del disco 5. A second group of toothed wheels comprises a second disc 5 having a first external toothing 51 and a plurality of second satellite toothed wheels 52 rotatably mounted on three rods 53 extending from a convex portion 54 of the first face of the second disc 5. A first internal toothing 55 is formed on a second face of the disc 5.

Una ruota interna a forma di anello 4 è provvista di una seconda dentatura interna 41 e una seconda dentatura esterna 42. An internal ring-shaped wheel 4 is provided with a second internal toothing 41 and a second external toothing 42.

La porzione convessa 54 del secondo disco 5 impegna la porzione a forma di collare 43 estendentesi da una faccia della suddetta ruota interna 4. The convex portion 54 of the second disc 5 engages the collar-shaped portion 43 extending from one face of the aforementioned inner wheel 4.

Una ruota mobile 3 a forma di anello è provvista di una terza dentatura interna 31 e da una pluralità di aggetti 32 estendentesi da due rispettivi margini della ruota mobile 3. Una scanalatura 33 è ricavata sulla periferia esterna della ruota mobile 3. A ring-shaped mobile wheel 3 is provided with a third internal toothing 31 and by a plurality of projections 32 extending from two respective edges of the mobile wheel 3. A groove 33 is formed on the outer periphery of the mobile wheel 3.

Un terzo gruppo di ruote dentate comprende un terzo disco 20 avente una pluralità di terze ruote dentate satellite 202 montate in modo ruotabile su tre aste 201 che si estendono da una prima faccia del terzo disco 20 e un albero di ingresso 21 che si estende da una seconda faccia di detto terzo disco 20. A third set of sprockets comprises a third disc 20 having a plurality of third satellite sprockets 202 rotatably mounted on three rods 201 extending from a first face of the third disc 20 and an input shaft 21 extending from one second face of said third disc 20.

Le prime ruote dentate satellite 62 e le seconde ruote dentate satellite 52 si impegnano rispettivamente con l'albero di ingresso 21. The first satellite gears 62 and the second satellite gears 52 engage respectively with the input shaft 21.

Un elemento ad anello 22 è provvisto di una quarta dentatura interna 221 e da una pluralità di seconde sporgenze 23 estendentesi radialmente verso l'esterno dalla periferia esterna di detto elemento ad anello 22. Dette seconde sporgenze 23 dell'elemento ad anello 22 sono impegnate con i recessi 13 della base 1. A ring element 22 is provided with a fourth internal toothing 221 and with a plurality of second protrusions 23 extending radially outwards from the outer periphery of said ring element 22. Said second protrusions 23 of the ring element 22 are engaged with the 13 recesses of the base 1.

Le terze ruote dentate satellite 202 si impegnano con la quarta dentatura interna 221 dell'elemento ad anello 22 e un albero di comando 100 come mostrato in Fig.4. The third planetary toothed wheels 202 engage with the fourth internal toothing 221 of the ring element 22 and a drive shaft 100 as shown in Fig.4.

L'elemento ad anello 22 e l'albero di ingresso 21 sono definiti come dispositivo di ingresso 2 che trasferisce energia nel dispositivo di variazione della velocità. The ring member 22 and the input shaft 21 are defined as the input device 2 which transfers energy into the speed variation device.

Le prime ruote dentate satellite 62 impegnate con la prima dentatura interna 55 del secondo disco 5 e le seconde ruote dentate satellite 52 sono impegnate con la seconda dentatura interna 41 della ruota interna 4. The first planetary toothed wheels 62 engaged with the first internal toothing 55 of the second disc 5 and the second satellite toothed wheels 52 are engaged with the second internal toothing 41 of the internal wheel 4.

Facendo inoltre riferimento alle Figg. 3A e 3B, un elemento di aggancio 34 ha due estremità distali 342 che si inseriscono nei fori 12 ricavati attraverso la parete della base 1 e si impegnano con la scanalatura 33. Un bottone a pressione 7 è collegato alla parte superiore 341 dell'elemento di aggancio 34. Detto bottone a pressione 7 comprende due flange 71 che si impegnano in modo scorrevole con due lati di una barra 81 ricavata in un corpo 8. Ciascuno dei due lati della barra 81 è provvisto di tre tacche 82 e ciascuna flangia 71 ha una sporgenza 72 che si impegna con una delle tre tacche 82 suddette in modo da tenere in posizione il bottone a pressione 7. Azionando detto bottone a pressione 7, la ruota mobile 3 può essere spostata. Further referring to Figs. 3A and 3B, a latch member 34 has two distal ends 342 which fit into the holes 12 cut through the wall of the base 1 and engage with the groove 33. A snap button 7 is connected to the upper part 341 of the member 341. coupling 34. Said push button 7 comprises two flanges 71 which engage in a sliding manner with two sides of a bar 81 formed in a body 8. Each of the two sides of the bar 81 is provided with three notches 82 and each flange 71 has a protrusion 72 which engages with one of the three above-mentioned notches 82 so as to keep the press button 7 in position. By operating said press button 7, the movable wheel 3 can be moved.

Detta ruota mobile 3 può essere mossa per andare ad impegnarsi con la prima dentatura esterna 51 del secdhdo disco 5 come mostrato nella Fig.4, gli aggetti 32 sono impegnati con le prime sporgenze 14 nella camera di ricezione 11 e la terza dentatura interna 31 è impegnata con la prima dentatura esterna 51. La potenza in ingresso guida le seconde ruote dentate satellite 52 del secondo disco 5 e le prime ruote dentate satellite 62 del primo disco 6. Said movable wheel 3 can be moved to engage with the first external toothing 51 of the second disc 5 as shown in Fig. 4, the lugs 32 are engaged with the first protrusions 14 in the receiving chamber 11 and the third internal toothing 31 is engaged with the first external toothing 51. The input power drives the second planetary toothed wheels 52 of the second disc 5 and the first satellite toothed wheels 62 of the first disc 6.

La ruota interna 4 viene ruotata dalle seconde ruote dentate satellite 52 ed il primo disco 6 viene ruotato dalla prima dentatura interna 55 che guida le prime ruote dentate satellite 62. L'albero di uscita 61 genera la potenza. The inner wheel 4 is rotated by the second planetary toothed wheels 52 and the first disc 6 is rotated by the first internal toothing 55 which drives the first satellite toothed wheels 62. The output shaft 61 generates the power.

Come mostrato in Fig.5, quando il bottone a pressione 7 è sposato nell'altra posizione, la ruota mobile 3 viene spostata in modo tale che gli aggetti 32 sono impegnati con le seconde sporgenze 23 dell'elemento ad anello 22. La terza dentatura interna 31 è impegnata con la seconda dentatura esterna 42 in modo che la potenza in ingresso guidi le seconde ruote dentate satellite 52 e le prime ruote dentate satellite 62. Il secondo disco 5 è guidato dall'impegno della seconda dentatura interna 41 e dalle seconde ruote dentate satellite 52, ed il primo disco 6 viene ruotato dall'impegno delle prime ruote dentate satellite 62 e della prima dentatura interna 55. L'albero di uscita 61 genera la potenza. As shown in Fig. 5, when the press stud 7 is married in the other position, the movable wheel 3 is moved in such a way that the lugs 32 are engaged with the second protrusions 23 of the ring element 22. The third toothing 31 is engaged with the second external toothing 42 so that the input power drives the second planetary toothed wheels 52 and the first satellite toothed wheels 62. The second disk 5 is driven by the engagement of the second internal toothing 41 and by the second wheels satellite toothed wheels 52, and the first disk 6 is rotated by the engagement of the first satellite toothed wheels 62 and the first internal toothing 55. The output shaft 61 generates the power.

Come mostrato in Fig.6, quando il bottone a pressione 7 è sposato in una posizione intermedia, gli aggetti 32 della ruota mobile 3 non sono impegnati con nessuna delle seconde sporgenze 23 e delle prime sporgenze 14. La terza dentatura interna 31 è impegnata con la prima dentatura esterna 51 e la seconda dentatura esterna 42 contemporaneamente. As shown in Fig. 6, when the press stud 7 is engaged in an intermediate position, the lugs 32 of the movable wheel 3 are not engaged with any of the second projections 23 and the first projections 14. The third internal toothing 31 is engaged with the first external toothing 51 and the second external toothing 42 simultaneously.

La ruota interna 4 ed il secondo disco 5 vengono co-ruotati con la ruota mobile 3. La potenza in ingresso guida le seconde ruote dentate satellite 52 e le prime ruote dentate satellite 62 direttamente. Il primo disco 6 viene ruotato dall'impegno con le prime ruote dentate satellite 62 e la prima dentatura interna 55. L'albero di uscita 61 genera la potenza. Le tre potenze in uscita sono diverse in velocità e coppia. The inner wheel 4 and the second disk 5 are co-rotated with the movable wheel 3. The input power drives the second planetary toothed wheels 52 and the first satellite toothed wheels 62 directly. The first disc 6 is rotated by engagement with the first satellite gears 62 and the first internal toothing 55. The output shaft 61 generates the power. The three output powers are different in speed and torque.

Sebbene una sola realizzazione del presente modello di utilità sia stata mostrata e descritta, si comprenderà che sostituzioni e modifiche potranno essere apportate da persone esperte della tecnica senza distaccarsi dallo spirito del presente modello di utilità. Although only one embodiment of the present utility model has been shown and described, it will be understood that substitutions and modifications can be made by persons skilled in the art without departing from the spirit of the present utility model.

Claims (2)

RIVENDICAZIONI 1. Dispositivo per variare la velocità di utensili caratterizzato da ciò che esso comprende una base (1) provvista di una camera di ricezione (11) ed una pluralità di prime sporgenze (14) estendentesi da una periferia interna della camera (11); un primo gruppo di ruote dentate comprendente un primo disco (6) avente una pluralità di prime ruote dentate satellite (62) montate in modo ruotabile su una prima faccia del primo disco (6), un albero di uscita (61) estendentesi da una seconda faccia del primo disco (6); un secondo gruppo di ruote dentate comprendente un secondo disco (5) provvisto di una prima dentatura esterna (51) e una pluralità di seconde ruote dentate satellite (52) collegate in modo ruotabile alla prima faccia del secondo disco (5), la prima dentatura interna (55) essendo ricavata su una seconda faccia del disco (5); una ruota interna a forma di anello (4) provvista di una seconda dentatura interna (41) e una seconda dentatura esterna (42); una ruota mobile a forma di anello (3) provvista di una terza dentatura interna (31) e da una pluralità di aggetti (32) estendentesi da due rispettivi margini della ruota mobile (3), una scanalatura (33) ricavata sulla periferia esterna della ruota mobile (3) e un elemento di aggancio (34) impegnato con la scanalatura (33), un bottone a pressione (7) collegato all'elemento di aggancio (34); un terzo gruppo di ruote dentate comprendente un terzo disco (20) avente una pluralità di terze ruote dentate satellite (202) montate in modo ruotabile su una prima faccia del terzo disco (20), un albero di ingresso (21) estendentesi da una seconda faccia di detto terzo disco (20) e le prime ruote dentate satellite (62) e le seconde ruote dentate satellite (52) rispettivamente impegnate con l'albero di ingresso (21); un elemento ad anello (22) provvisto di una quarta dentatura interna (221) e da seconde sporgenze (23) estendentesi dalla periferia esterna dell'elemento ad anello (22), le terze ruote dentate satellite (202) impegnate con la quarta dentatura interna (221) dell'elemento ad anello (22), e le prime ruote dentate satellite (62) impegnate con la prima dentatura interna (55) del secondo disco (5) e le seconde ruote dentate satellite (52) impegnate con la seconda dentatura interna (41) della ruota interna (4), la ruota mobile (3) impegnata in modo mobile con la prima dentatura esterna (51) del secondo disco (5) o della seconda dentatura esterna (42) della ruota interna (4), gli aggetti (32) essendo impegnati in modo mobile con le prime sporgenze (14) nella base (1) o con le seconde sporgenze (23) dell'elemento ad anello (22). CLAIMS 1. Device for varying the speed of tools characterized in that it comprises a base (1) provided with a receiving chamber (11) and a plurality of first protrusions (14) extending from an internal periphery of the chamber (11); a first set of toothed wheels comprising a first disc (6) having a plurality of first satellite toothed wheels (62) rotatably mounted on a first face of the first disc (6), an output shaft (61) extending from a second face of the first disk (6); a second group of toothed wheels comprising a second disc (5) provided with a first external toothing (51) and a plurality of second satellite toothed wheels (52) rotatably connected to the first face of the second disc (5), the first toothing internal (55) being formed on a second face of the disc (5); an internal ring-shaped wheel (4) provided with a second internal toothing (41) and a second external toothing (42); a ring-shaped mobile wheel (3) provided with a third internal toothing (31) and by a plurality of projections (32) extending from two respective edges of the mobile wheel (3), a groove (33) obtained on the outer periphery of the movable wheel (3) and a latch member (34) engaged with the groove (33), a press stud (7) connected to the latch member (34); a third set of sprockets comprising a third disc (20) having a plurality of third satellite sprockets (202) rotatably mounted on a first face of the third disc (20), an input shaft (21) extending from a second face of said third disc (20) and the first satellite gear wheels (62) and the second satellite gear wheels (52) respectively engaged with the input shaft (21); a ring element (22) provided with a fourth internal toothing (221) and by second protrusions (23) extending from the outer periphery of the ring element (22), the third satellite toothed wheels (202) engaged with the fourth internal toothing (221) of the ring element (22), and the first planetary toothed wheels (62) engaged with the first internal toothing (55) of the second disc (5) and the second satellite toothed wheels (52) engaged with the second toothing inner wheel (41) of the inner wheel (4), the movable wheel (3) movably engaged with the first outer toothing (51) of the second disc (5) or of the second outer toothing (42) of the inner wheel (4), the lugs (32) being movably engaged with the first projections (14) in the base (1) or with the second projections (23) of the ring element (22). 2. Dispositivo per variare la velocità di utensili secondo la rivendicazione 1 caratterizzato da ciò che la base (1) è provvista di una pluralità di recessi (13) ricavati nella periferia esterna della camera di ricezione (11) e in comunicazione con un'estremità aperta della base (1), le seconde sporgenze (23) dell'elemento ad anello (22) essendo impegnate con i recessi (13).2. Device for varying the speed of tools according to claim 1 characterized in that the base (1) is provided with a plurality of recesses (13) formed in the outer periphery of the receiving chamber (11) and in communication with one end open of the base (1), the second protrusions (23) of the ring element (22) being engaged with the recesses (13).
ITMI20030519 2002-12-23 2003-11-05 DEVICE TO CHANGE THE SPEED OF TOOLS ITMI20030519U1 (en)

Applications Claiming Priority (1)

Application Number Priority Date Filing Date Title
US10/325,926 US6655470B1 (en) 2002-12-23 2002-12-23 Speed changing mechanism for tools

Publications (1)

Publication Number Publication Date
ITMI20030519U1 true ITMI20030519U1 (en) 2004-06-24

Family

ID=34519820

Family Applications (1)

Application Number Title Priority Date Filing Date
ITMI20030519 ITMI20030519U1 (en) 2002-12-23 2003-11-05 DEVICE TO CHANGE THE SPEED OF TOOLS

Country Status (2)

Country Link
CN (1) CN2675956Y (en)
IT (1) ITMI20030519U1 (en)

Families Citing this family (3)

* Cited by examiner, † Cited by third party
Publication number Priority date Publication date Assignee Title
CN102935636B (en) * 2007-08-29 2015-02-04 苏州宝时得电动工具有限公司 Speed change tool
DE102008044273B4 (en) * 2008-12-02 2019-10-02 Robert Bosch Gmbh Hand tool with a switchable gearbox
CN105291032A (en) * 2014-06-03 2016-02-03 美之岚机械工业有限公司 Two-segment locking and attaching electric screw driver

Also Published As

Publication number Publication date
CN2675956Y (en) 2005-02-02

Similar Documents

Publication Publication Date Title
US6655470B1 (en) Speed changing mechanism for tools
USD479543S1 (en) Planetary gear with flange block
EP1971746A2 (en) Epicyclic reduction gear with multiple modular stages for tubular motor reducers operating winding roller shutters, roller shades and the like
US7351180B2 (en) Automatic speed changing device
KR101782895B1 (en) Bicycle transmission hub
AU2014400237B2 (en) Speed increasing bidirectional mechanical converter
AU2003100911A4 (en) Speed Changing Mechanism for Tools
CN103334665B (en) A kind of Dual-drive switcher of transmission mechanism of blind window
DE60008971D1 (en) Tool with manually operated spindle lock
US20190023351A1 (en) Electronic rear derailleur for bicycle
JP4517167B2 (en) Bicycle driving force direction switching device
ITMI20030519U1 (en) DEVICE TO CHANGE THE SPEED OF TOOLS
ATE325723T1 (en) WHEEL WITH END DEVICE
EP1190817A3 (en) A three-speed gear shifting box for power-driven tools
JP2010526267A (en) Gear transmission follower assembly
TW201905358A (en) Built-in speed-shifting mechanism of medical care assistive device for being coupled to vehicle wheels to generate different power transmission paths according to the requirement of an operator so as to drive the vehicle wheels to move in various terrains
CN214465946U (en) Gearbox, actuator and device
CN220320237U (en) Transmission case structure of ditching hiller
KR20050103893A (en) Driving device of sunshade plate for blind
JPS61116154A (en) Transmission in self-propelling working vehicle
ITMI950386U1 (en) WHEELCHAIR WHEEL COMPLEX
CN118889767A (en) Driving assembly and electric roller shutter
JP3095407U (en) Three-speed transmission mechanism
JPS6027748Y2 (en) bicycle sprocket device
TWM658050U (en) Power increasing tool