Legal status (The legal status is an assumption and is not a legal conclusion. Google has not performed a legal analysis and makes no representation as to the accuracy of the status listed.)
Current Assignee (The listed assignees may be inaccurate. Google has not performed a legal analysis and makes no representation or warranty as to the accuracy of the list.)
Individual
Original Assignee
Individual
Priority date (The priority date is an assumption and is not a legal conclusion. Google has not performed a legal analysis and makes no representation as to the accuracy of the date listed.)
Filing date
Publication date
Application filed by IndividualfiledCriticalIndividual
Priority to ES0000193UpriorityCriticalpatent/ES193Y/es
Publication of ES193UpublicationCriticalpatent/ES193U/es
Application grantedgrantedCritical
Publication of ES193YpublicationCriticalpatent/ES193Y/es
Puerta para carrocerías de automóviles y camiones fabricadas de plancha metálica embutida caracterizada por el hecho de que los elementos que la integran pueden utilizarse para formar puertas que abran a la derecha y a la izquierda, para lo cual es simétrica con relación a una línea vertical que pasa por su centro, de manera que en sus caras laterales presenta los mismos refundidos para encajar con los salientes que llevan los montantes del marco de la misma y en el elemento interior de la propia puerta los embutidos necesarios por igual a ambas partes del mencionado eje de simetría para el establecimiento y fijación de la cerradura, mecanismo de maniobra de los cristales y cuantos otros sean propios de las indicadas puertas.
ES0000193U1930-09-051930-09-05Puerta para carrocerías de automóviles y camiones.
ExpiredES193Y
(es)
Perfectionnement apportés dans la fabrication des garnitures passementerie pour carrosserie auto: poignées montoir, porte vouvertures et poignées de tirage pour portières